سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداحافظی محمود احمدینژاد

خداحافظی محمود احمدی‌نژاد/ به عهد خود با مردم وفادار ماندیم/ سروده احمدی نژاد، سخن پایانی

اگر کوتاهی هایی بوده نقص های اینگونه مشاهده شده است و افرادی آسیب دیده اند ، از مردم خواهش می کنم که ما را حلال کنند و ما در حد توانمان کار کرده ایم و بالاخره ما محدودیم ، تلاش کرده ایم.

.

.

ادامه متن گفتگو

 .

 

آقای احمدی نژاد تنها راه سعادت بشری را پیوستن به امام و حاکمیت امام زمان (عج) بر جهان دانست و گفت: معتقدم همه امورات جهان از طریق امام زمان (عج) است.

 

 

 

وی تأکید کرد: همواره در طول هشت سال حس می کردیم که لطف خدا و امام زمان (عج) با ما بوده است هر چند برخی تفسیرهای متفاوتی ارایه می کنند که چندان اهمیت ندارد البته برخی در گذشته که در مجامع جهانی شرکت می کردند هیچ کدامشان از اصول استفاده نمی کردند اما این ادبیات را در این مجامع محکم بیان و در عین حال یاری خداوند و امام زمان (عج) را حس می کردیم.

 

 

 

 

* رئیس جمهور:  امام زمان (‌عج)تجسم عشق الهی به انسان هاست

 

 

رئیس جمهور گفت: یک بحث کوتاهی درباره مظلومیت امام عصر (‌عج) دارم و به نظر من این بحث مهمی است که مغفول واقع شده است.

 

آقای احمدی نژاد افزود: مظلومیت امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، امام حسن و امام حسین را حس می کنیم برای اینکه با تاریخ آنها اشنا هستیم و بارها گفته شده است و مثلا با حادثه کربلا با جزییات ان اشنا هستیم و یک حسی درباره این مظلومیت داریم.

 

 

 

وی با بیان اینکه راجع به مظلومیت امام زمان (عج) کسی تاکنون صحبت نکرده است، افزود: بالاخره امام و خلیفه الله است و تنها راه نجات بشریت و  راه نزول رحمت الهی است و خدا فرستاده و گفته است ای بشر ، من که تو را خلق کردم راه سعادت اینجاست و این فرمول خیلی ساده ای است.

 

 

 

رئیس جمهور گفت : اما همین بشر ، امام را کنار گذاشته است و اصلا یادی نمی کند و این در حالی است که حس امام با ما فرق می کند و امام ظلم را طوری دیگر متوجه می شود.

 

اقای احمدی نژاد افزود: 1170سال است که خود امام را کنار گذاشتند، این همه کشتار و ظلم و تبعیض می شود و این همه حق ملتها خورده می شود، این همه تحقیر می شود این ها بارش روی دوش امام است و امام مسئول و مدیر عالم است.

 

 

 

وی تصریح کرد:  امام تجسم عشق الهی به انسان هاست.

 

 

 

رئیس جمهور گفت: خدا برای اینکه فرعون را هدایت کند یکی از بهترین خلق خودش را انتخاب می کند به نام حضرت موسی و او را 15 سال از کوره حوادث عبور می دهد و دلش را پر از محبت می کند و بعد می گوید حالا برو به فرعون بگو بیا هدایت شو ، و خدا بندگانش را دوست دارد.

 

 

 

وی افزود: امام تجلی عشق خدا به انسان هاست.

 

 

 

رئیس جمهور گفت: 1170 سال تقریبا ایشان از مدیریت اصلی عالم کنار است و ایشان باید بیایند دنیا را اداره کنند و اگر می خواهیم ظلم و اندوه نباشد و اگر می خواهیم سعادت و پیشرفت باشد ، همه در سایه حکومت امام است و خدا فرستاده است اما کنار زده اند و کسی به فکر او هم نیست.

 

 

 

آقای احمدی نژاد افزود: من فکر می کنم باید تلاش کنیم که امام به راس مسئولیت دنیا برگردد و اگر امام برگشت ، همه مسائل حل خواهد شد.

 

 

 

* رئیس جمهور : راهی جلوی بشریت باز شده و ما 8 سال در این راه حرکت کردیم

 

 

 

آقای احمدی نژاد در ادامه سخنان خود گفت: هر آرزوی خوبی که داریم، هر زیبایی که می خواهیم، تضمین تحقق آن حاکمیت امام است که اثبات آن هم نقلی و هم عقلی است.

 

وی افزود: امیدوارم آن کسانی که در مورد مظلومیت سخن می گویند، ان شاء‌الله در مظلومیت امام زمان هم سخن بگویند.

 

 

 

رئیس جمهور با تاکید بر این که راه ادامه دارد گفت: راهی جلوی بشریت باز شده و ما 8 سال در این راه حرکت کردیم.

 

وی افزود: جهان به سرعت عوض می شود، ‌باید به جایی برسیم که انسانها با انسانیت و فطرت خود نه با عناوین حضور پیدا کنند.

 

 

 

آقای احمدی نژاد تصریح کرد: ما هم در خدمت ملت هستیم، هدف هم جهانیست، انسان و عشق هم جهانیست.

 

وی با عذرخواهی از اقشار مختلفی که احیانا از قلم افتاده اند گفت: از 76 میلیون ایرانی با افتخار تشکر می کنم.

 

رئیس جمهور در پایان مصاحبه خداحافظی خود یک رباعی را هم به امام زمان (عج)‌ و مردم ایران تقدیم کرد:

 

 

 

عمری ز غم تو مردم و زنده شدم

 

در هر چه که بی تو بود بازنده شدم

 

زان روز که مهر تو به جانم زده شد

 

با عشق تو من دولت پاینده شدم



کلمات کلیدی : خداحافظی محمود احمدی‌نژاد