سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنینهای پوشیده از طلا

پلیس تایلند کشف کرد:
جنین‌های پوشیده از طلا
جام جم آنلاین: پلیس تایلند اعلام کرد هنگام بازرسی ساک دستی یک مرد بریتانیایی تایوانی تبار شش جنین سرخ شده و پوشیده از ورقه های طلا را کشف کرده است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس تایلند خاطرنشان کرد: در محله چینی های بانکوک یک مرد بریتانیایی تایوانی تبار توسط ماموران پلیس متوقف شد و هنگام بازرسی ساک دستی این مرد 28 ساله ماموران شش جنین سرخ شده و پوشیده از ورقه های طلا را که در مراسم جادوی سیاه مورد استفاده قرار می گیرند، پیدا کردند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جنین‌های پوشیده از طلا

در ترکیه به تیم ایران ملحق میشوم

دورگه جدید تیم‌ ملی:
در ترکیه به تیم ایران ملحق می‌شوم
جام جم آنلاین: امید نظری آخرین دورگه‌ای است که کارلوس کرش به تیم ملی دعوت کرده است.

 او بعد از دژاگه دیگر ایرانی است که از اروپا به تیم ملی می‌آید. نظری آرزوهای زیادی با تیم ملی ایران دارد اما ابتدا می‌خواهد نظر کرش را در کمپ ترکیه جلب کند. امید نظری از دوشنبه بازیکن تیم ملی ایران است و باید دید تا چه حد می‌تواند به تیم ملی در راه صعود به جام جهانی کمک کند. گفتگوی سایت گل را با ملی‌پوش جدید فوتبال ایران بخوانید:

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : در ترکیه به تیم ایران ملحق می‌شوم

زرگترین چرخ و فلک شیشهای جهان

زرگترین چرخ و فلک شیشه‌ای جهان
جام جم آنلاین: بزرگترین چرخ و فلک با دیواره های شیشه ای جهان روز گذشته در شهر عشق آباد پایتخت جمهوری ترکمنستان افتتاح شد تا نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، این چرخ و فلک  با ارتفاع 47.6 متر دارای 24 کابین با گنجایش شش سرنشین در داخل سازه ای از شیشه و فولاد سفید می چرخد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : زرگترین چرخ و فلک شیشه‌ای جهان

حمایت هاشمی از نامزدی ولایتی

حمایت هاشمی از نامزدی ولایتی
جام جم آنلاین: آیت الله هاشمی رفسنجانی از نامزدی علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری آینده حمایت کرد.

به نوشته سایت مشرق، آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه ای گفته است اگر ولایتی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود علاوه بر رأی اصولگرایان، می تواند نظر مثبت اصلاح طلبان را نیز جلب نموده و یک اجماع ملی را رقم بزند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : حمایت هاشمی از نامزدی ولایتی

فیلمبرداری از ناو هواپیمابر آمریکا

یک فرمانده سپاه خبر داد:
فیلمبرداری از ناو هواپیمابر آمریکا
جام جم آنلاین: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای منطقه دوم دریایی 50 دقیقه از ناو هواپیمابر آمریکا فیلمبرداری کردند.

سردار علی رزمجو ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح بر اساس آموخته‌های خود در زمان دفاع مقدس به دستاوردهای بسیار خوبی دست یافته‌اند و در عرصه نظامی هر روز آماده تر از گذشته می‌شوند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : فیلمبرداری از ناو هواپیمابر آمریکا

کودکان را با آنتیبیوتیک آسیبپذیر نکنید

کودکان را با آنتی‌بیوتیک آسیب‌پذیر نکنید
جام جم آنلاین: این روزها همه از زیاد شدن بیماری‌ها و مرگ و میر ناشی از آنها صحبت می‌کنند. بسیاری با تعجب می‌گویند در گذشته که سیستم‌های بهداشتی و درمانی توسعه نیافته بود، آدم‌ها بسیار سالم‌تر بودند، اما حالا با وجود پیشرفت‌های چشمگیر پزشکی و شیوه‌های تشخیصی و درمانی، اکثر ما بسرعت بیمار می‌شویم.فراموش نکنید که تقویت سیستم ایمنی بدن در هر نسل از کودکی و حتی جنینی آغاز می‌شود.

بی‌شک عوامل بسیاری در ازدیاد آمار بیماران و به نوعی تضعیف سیستم ایمنی مردم در جامعه کنونی ما نقش دارد.

بخشی از این عوامل محیط زیستی است، بخشی دیگر ژنتیکی و دسته بزرگی از آنها به شیوه زندگی ما یعنی نوع تغذیه و میزان تحرکمان بر‌می‌گردد.

نکته بسیار مهمی که معمولا نادیده گرفته می‌شود، تضعیف سیستم بدن بسیاری از ما در مواجهه با عوامل میکروبی و عفونی، با مصرف نابجای داروهایی است که به نوعی مقاومت دارویی در بدن ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : کودکان را با آنتی‌بیوتیک آسیب‌پذیر نکنید

خلیج‏ فارس به ظرفیت راهیان نور اضافه شد

سردار فضلی در گفت‌و‌گو با فارس:
خلیج‏ فارس به ظرفیت راهیان نور اضافه شد/ از جنگ نرم دشمن غافل نشویم

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه نیلگون خلیج همیشه فارس به ظرفیت کنونی کاروان‏های راهیان نور اضافه شد.

 

خبرگزاری فارس: خلیج‏ فارس به ظرفیت راهیان نور اضافه شد/ از جنگ نرم دشمن غافل نشویم

سردار علی فضلی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بدین ترتیب، علاقه‏مندان به حضور در مناطق جنگی علاوه بر نواحی خاکی جنوب و غرب کشور می‏توانند میهمان شهدای خلیج‏ فارس نیز باشند.

وی ادامه داد: بنا بر برخی روایات منقول از ائمه‌اطهار (ع)، ثواب مجاهدت در دریا دو برابر جهاد بر روی زمین است.

فضلی اضافه کرد: با توجه به این مهم، هنوز شهدای عرصه خلیج فارس در صحنه هشت سال دفاع مقدس آنچنان که باید و شاید به مردم معرفی نشده‏اند.

* از جنگ نرم دشمن غافل نشویم

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید از جنگ نرم دشمن علیه این مرز و بوم اسلامی غافل شد، به پاره‏ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: دو نکته مهم و کلیدی در رابطه با جنگ نرم دشمن از درون بیانات رهبر معظم انقلاب قابل استحصال است.

وی تصریح کرد: نکته نخست تداوم طرح‏هایی فرهنگی هم‏چون کاروان‏های راهیان نور و اعزام نسل‏های جوان انقلاب به مناطق جنگی جنوب، غرب و ... است.

فضلی اضافه کرد: خوشبختانه دولت، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش، استانداران، نمایندگان مجلس، فرمانداران، ائمه جمعه و ... در راستای اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب بسیج شده‏اند تا کاروان‏های راهیان نور همچنان به مناطق جنگی اعزام شوند.

به گفته جانشین سازمان بسیج مستضعفین، برکات و نورانیت حضور در مناطق جنگی را می‏توان به وضوح در چهره‏های جوانان بازگشته از این مناطق مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: این نورانیت بی‏مثال از فطرت‏های پاک این جوانان غیور نشات می‏گیرد؛ از این رو، وظیفه ما تغذیه فکری نسل سوم و چهارم انقلاب است.

* زمان دفاع در جنگ نرم به سر آمده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین معتقد است که در دنیای امروز، عمر تفکر دفاع در مقابل جنگ نرم دشمن به سر آمده است.

فضلی تصریح کرد: در حال حاضر برای رویارویی با دشمنان اسلام و انقلاب در جبهه جنگ نرم باید از خطوط تدافعی عبور کرد.

وی اضافه کرد: هجمه، تنها راه پیش‏روی مردم و مسئولان برای از بین بردن مصادیق جنگ نرم با استفاده از شیوه‏های نبرد و تاکتیک‏های نظامی مورد تأکید آیات شریف قرآن کریم و احادیث ائمه‌اطهار (ع) است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه جنگ نرم امروز دشمن با رویدادهای شکست حصر آبادان خاطرنشان کرد: اگر در آن روزهای پرالتهاب هجمه رژیم بعث به مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی دست روی دست گذاشته و در پی دفاع از سایر نقاط بودیم، بدون شک امروز حسرت دیدن خرمشهر عزیز بر دل همه ما باقی می‏ماند.

فضلی تصریح کرد: از این‌رو و با توجه به این تجربه گران‏بها، باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن به سوی استکبار حمله‏ور شویم.

پی نوشت : خبرگزاری فارس

 



کلمات کلیدی : خلیج‏ فارس به ظرفیت راهیان نور اضافه شد

رانندگان خطرساز از امروز احضار می شوند

رئیس پلیس راهور تهران: رانندگان خطرساز از امروز احضار می شوند

رئیس پلیس راهور تهران از احضار رانندگان پرخطر با خودروهایشان و شرکت آنان در کلاس های آموزشی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ها، سردار حسین رحیمی، دیروز با اشاره به این که پلیس راهور تهران طی هفته های گذشته طرح های ویژه ای را در بزرگراه های پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه آغاز کرده است افزود: بر این اساس بیش از 1500 خودرو رانندگان متخلف در این مدت توقیف و روانه پارکینگ ها شدند. از سوی دیگر با حدود 40 هزار راننده متخلف نیز برخورد شده است.
وی با اشاره به این که پلیس راهور تهران هم اکنون 3 طرح ویژه شبانه را در دست اجرا دارد گفت: بر این اساس در طرح ویژه تشدید برخورد با تخلفات شبانه با تخلفات حادثه ساز و لایی کشی، کامیون های متخلف و خودروهای آلاینده برخورد می شود.
رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این که طرح ویژه شناسایی رانندگان متخلف حرفه ای و حادثه ساز در بزرگراه های تهران از هفته گذشته آغاز شده است افزود: بر این اساس این دسته از رانندگان با کمک تیم های نامحسوس، بازرسان افتخاری نامحسوس، دوربین های سرعت سنج ثابت و خودرویی، تیم های پلیس بزرگراه و تیم های ویژه بازرسی پلیس راهور تهران شناسایی شده اند.
وی با تأکید بر این که تقریباً بانک اطلاعات کاملی از رانندگان پرخطر تهرانی تهیه شده است افزود: شناسایی رانندگان پرخطر در بزرگراه های تهران در هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این که تخلف این دسته از رانندگان در سوابق گواهینامه آنها درج می شود خاطرنشان کرد: در ضمن این رانندگان ضمن دریافت نمره منفی در صورتی که نمرات منفی آنها به حد نصاب تعیین شده در قانون برسد گواهینامه شان توقیف شده و حق رانندگی ندارند.
وی با تأکید بر این که با تقویت انجام شده، برخورد با تخلفات شبانه خودروهای سنگین نیز با شدت انجام می شود افزود: یکی از گلایه های رانندگان تهرانی تخلف خودروهای سنگین بخصوص در شب هاست که پلیس راهور تهران در این زمینه برخورد با کامیون های متخلف را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.
سردار رحیمی همچنین از شناسایی نقاط حادثه خیز پایتخت خبر داد و گفت: نقاط حادثه خیز شهر تهران شناسایی و به صورت کتبی برای اصلاح به شهرداری اعلام شده است. تذکرهای لازم نیز در این مدت داده شده و در صورت اصلاح نشدن این نواقص خاطیان به دادگاه معرفی خواهند شد.

پی نوشت : کیهان



کلمات کلیدی : رئیس پلیس راهور تهران: رانندگان خطرساز از امروز احضار می شوند

تظاهرات همبستگی با مردم بحرین در شهرهای ایران

تظاهرات همبستگی با مردم بحرین در شهرهای ایران

سرویس سیاسی-
ایران اسلامی دیروز یکپارچه صحنه راهپیمایی مردان و زنانی بود که پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور توطئه آمریکایی-سعودی الحاق بحرین به عربستان را محکوم کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دو روز پیش در بیانیه ای ضمن حمایت از قیام مردم مظلوم بحرین، از ملت ایران خواسته بود که در روز جمعه (دیروز) پس از اقامه نماز در سراسر کشور انزجار خود را از توطئه آل سعود در بحرین اعلام نمایند.
همزمان در سراسر کشور، نمازگزاران تهرانی نیز دیروز پس از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن پرچم بحرین در حمایت از قیام مردم بحرین با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آل خلیفه»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را نسبت به جنایت های آل خلیفه و آل سعود بیان داشتند.
همچنین پلاکارد و دست نوشته هایی با مضامین «هیهات من الذله»، «مسلمان بحرینی تو روهرو حسینی» در دست نمازگزاران به چشم می خورد. حضور پر رنگ رسانه های داخلی و خارجی در این راهپیمایی مشهود بود.
بیانیه جامعه روحانیت مبارز
در حمایت از مردم بحرین
جامعه روحانیت مبارز نیز دیروز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن هرگونه طرحی که تمامیت ارضی بحرین را خدشه دار می کند آورده است: «آل خلیفه و آل سعود، پس از ناکامی در فهم مطالبات مردم و مقابله با آن، به جای پاسداری از منافع ملت های خویش، خدمتگزار سیاست های غربی و صهیونیستی شده اند. اتحاد ملل اسلامی، بی تردید، زمانی محقق می شود که با خواست و اراده ملت ها نیز موافق باشد. امنیت و مشروعیت حاکمان، در سایه مردم سالاری دینی تحقق می یابد و جز این، هرچه باشد، ضدیت با امت جهانی اسلام است و بی تردید ناکام خواهد ماند.»
احضار کاردار بحرین
به وزارت خارجه
در همین رابطه کاردار بحرین در تهران به وزارت امور خارجه احضار و نگرانی های جمهوری اسلامی ایران از تحولات جاری در این کشور به وی ابلاغ شد.
رئیس اداره دوم خلیج فارس وزارت امور خارجه در این ملاقات با اشاره به اظهارات وزیر خارجه بحرین این ادعاها را مردود و ابراز امیدواری کرد دولت بحرین رویکرد مناسبی در قبال تحولات این کشور اتخاذ کند.
وی تاکید کرد تنها راه برون رفت از مشکلات موجود پاسخ به مطالبات مشروع مردم بحرین است.
«امیر عبداللهیان» معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در دیدار با رئیس جمهور نامیبیا با انتقاد از اتخاذ سیاست دوگانه و تداوم سرکوب و کشتار مردم بحرین، اضافه کرد: تصمیمات شتابزده و راهکارهای غیرمنطقی بحرین را به مرحله انفجار نزدیک کرده است. این امر پیامدهای نامطلوبی بر امنیت منطقه خواهد داشت.

پی نوشت: کیهان



کلمات کلیدی : تظاهرات همبستگی با مردم بحرین در شهرهای ایران

اخطار رسمی ایران به گوگل

اخطار رسمی ایران به گوگل
جام جم آنلاین: روزنامه‌های صبح امروز ایران مهمترین عناوین خبری صفحه اول خود را به مسائلی همچون؛ رهبر معظم انقلاب:حرکت ملت با خستگی برخی متزلزل نمی‌شود، هشدار مدودف در مورد وقوع جنگ هسته ای، اخطار رسمی ایران به گوگل، تورم رسمی؛ واقعی یا پایین؟ و... که برخی از آنها در زیر می‌آید.

جام جم

رهبر معظم انقلاب:حرکت ملت با خستگی برخی متزلزل نمی‌شود
جلیلی: راهبرد فشار بر ایران رو به پایان است
معرفی برترین‌های جشنواره رادیو
موبایل برای نوجوانان نخرید

کیهان

رهبر انقلاب: بی حوصلگی برخی مسوولان حرکت انقلابی ملت را منحرف نمی کند
جلیلی خطاب به 1+5: مسیر هسته ای ایران قابل بازگشت نیست
رییس پلیس راهور تهران: رانندگان خطرساز از امروز احضار می شوند
اوج گیری اعتراض ها در بحرین

رسالت

هشدار جلیلی در آستانه مذاکرات بغداد: زمان برای راهبرد فشار روبه پایان است
راهپیمایی مردم ایران در اعتراض به الحاق بحرین به عربستان
اقتصاد مقاومتی باید مقوم نظام سیاسی باشد
هشدار مدودف در مورد وقوع جنگ هسته ای

سیاست روز

رهبر معظم انقلاب: حرکت ملت با خستگی برخی افراد دچار تزلزل و انحراف نمی‌شود
آل‌سعود سرزمین وحی را به پناهگاه ظالمان تبدیل کرده است
اما و اگرهای درآمد 66 هزار میلیارد تومانی هدفمندی
هشدار مسکو به جنگ تمام‌عیار هسته‌ای
حلقه محاصره آل خلیفه تنگ‌تر شد

مردم سالاری

مقام معظم رهبری: حرکت ملت با خستگی و بی‌حوصلگی برخی دچار تزلزل نمی‌‌شود
تحولات جدید در آستانه مذاکرات بغداد و وین
منامه در تسخیر معترضین بحرینی
ایران به گوگل اخطار داد

تهران امروز

سفر ناگهانی به تهران پیش از مذاکرات بغداد
اخطار رسمی ایران به گوگل
اما و اگرها درباره نوسازی خودروهای فرسوده
موج جدید سرطان؛ سوغات آلودگی هوا

ابتکار

واکنش ایرانی به «یورو ویژن»
رهبر معظم انقلاب: حرکت ملت با خستگی برخی افراد متزلزل نمی‌شود
سفر غیرمنتظره آمانو به تهران
10 میلیون نفر محروم از یارانه، چه کسانی هستند؟

جمهوری اسلامی

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس: راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شد، ادامه خواهد یافت
تحولات جدید در آستانه مذاکرات هسته‌ای بغداد
تظاهرات مردمی در محکومیت طرح الحاق بحرین به عربستان
بودجه سال 91 کشور تصویب شد

ابرار

رهبر انقلاب: حرکت ملت ایران با خستگى و بى حوصلگى برخى دچارتزلزل و انحراف نمى  شود
احمدى نژاد: دوست دارم در بازى  هاى المپیک حضور داشته باشم
حقوق رییس جمهورى و اعضاى کابینه فرانسه کاهش مى یابد
بان کى  مون، گروهک تروریستى القاعده را مسئول انفجارهاى سوریه دانست

حمایت

رهبر معظم انقلاب: حرکت ملت ایران بابی حوصله‌گی برخی افراد،دچارتزلزل نمی‌شود
معاون اول قوه قضاییه: فلسفه آفرینش انسان ، کسب معرفت نسبت به خالق است
حمایت قاطع ایرانیان از مردم بحرین
رییس سازمان بازرسی کل کشور: ذهن مردم با فساد خراب می‌شود نه مبارزه با فساد

جهان صنعت

هشدار ایران به 1+5 در آستانه نشست بغداد : غرب محاسبه اشتباه نکند
نگاه یکسویه در تدوین لایحه وکالت دادگستری؛ به اسم وکیل به کام قاضی
نشست سران G8 آغاز شد: سایه ایران و بحران اروپا بر کمپ دیوید
یوکیا آمانو به تهران می آید

دنیای اقتصاد

تورم رسمی؛ واقعی یا پایین؟
خیز صعودی طلای جهانی
جلیلی: کوتاه نمی‌آییم
ضربان تند معاملات مسکن

پی نوشت: جام جم



کلمات کلیدی : اخطار رسمی ایران به گوگل
<      1   2   3      >